آرتا پخش آداک

شرکت توزیع آرتا پخش آداک تدبیر در سال 1397 با اخذ مجوز از وزارت بهداشت به عنوان شرکت پخش سراسری و دارای بیش از10 شعبه و مرکز پخش وتوزیع فرآورده های دارویی، فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل فعالیت  خود را در کل کشور جهت همکاری با بیش از 30 شرکت  تولید کننده و تامین کننده آغاز نموده است که شرح کوتاهی از فعالیت های واحد توزیع این شرکت را به استحضار می رساند.

واحد توزیع و پخش سراسری: این واحد با در اختیار داشتن پرسنلی فعال و مجرب و با تلاشی چشمگیر در ارائه خدمات مطلوب به داروخانه ها داشته و توزیع مویرگی محصولات داروئی را در سطح داروخانه های کشور به عهده دارد. سفارش گیری محصولات به صورت حضوری و هفتگی(4 نوبت درهر ماه) و پخش کالاها 24 ساعته انجام می گیرد. لازم به ذکر است که تیم نمایندگان فروش این واحد به منظور ایجاد مثلث فروش, علاوه بر ارائه خدمات و فروش محصولات و تمامی اطلاع رسانی های علمی فرآورده های تحت پوشش را به واسطه دانش فنی, سابقه و تجربه کاری مؤثر در سطح داروخانه ها و داروسازان و پزشکان مناطق به طور پیوسته در هر ماه انجام  می دهد.

چشم انداز، ماموریت و ارزش های محوری شرکت توزیع آرتا پخش آداک تدبیر.

شرکت توزیع آرتا پخش آداک تدبیر، تضمین کیفیت فرآورده های سلامت محور، رضایت مشتریان و توسعه همه جانبه و پایدار را لازمه بالندگی و بقاء خود می داند. لذا جهت دستیابی به این مهم و در راستای جلب رضایت «مشتریان و سایر ذینفعان، مدیریت و کارکنان شرکت » چشم انداز، ماموریت و ارزشهای محوری سازمانی را تدوین نموده و با هدفمند نمودن تمامی عملیات و اقدامات سازمانی، دستیابی به الزامات مندرج در  این اسناد را وظیفه خود می داند.

چشم انداز : به کجا می رویم و می خواهیم چه باشیم؟

شرکت توزیع آرتا پخش آداک تدبیر مصمم است با كاربرد سیستم های نوین مدیریت و تعالی سازمانی، اتكا بر نیروی انسانی كارآمد، روزآمد نمودن تكنولوژی و ایجاد محیطی پاك و ایمن، ارتقاء كمی و كیفی محصولات و مدیریت بر هزینه ها، ضمن توسعه بازار و ارتقاء خدمات خود به مشتریان و سایر ذینفعان و جلب رضایت آنان، روند بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی را تحقق بخشیده و یکی از پنج شرکت برتر در زمینه توزیع كشور باشد.

ماموریت : چه سازمانی هستیم و چه کاری میبایست انجام دهیم؟

شرکت توزیع آرتا پخش آداک تدبیر ، بعنوان یكی از شرکت های توزیع، خدمت به مشتریان را، رسالت اصلی خود می داند. این گروه با اتكاء بر كاركنان توانمند خود بعنوان منبعی سرشار از تلاش، پویایی و بهره گیری از قابلیت های علمی و فنی آنها، با تكیه بر كارنامه درخشان سوابق عملكردی خود و با الهام از تعالیم الهی و اتخاذ تدابیر ایمنی محیط كار، ارتقاء و تعالی روزافزون را وجهه همت خود قرار داده و خلق ارزش برای مشتریان و سایر ذینفعان را جوهره تمامی فعالیت های خود می داند.

اهداف کلان شرکت توزیع آرتا پخش آداک تدبیر:

– قرار گرفتن در بین 5 شرکت برتر کشور در زمینه توزیع.

– تمرکز بر ارائه محصولات جدید با برترین تکنولوژی.

– توجه و تاکید هر چه بیشتر بر فرآیند تحقیق و توسعه.

– نگرش جدید به فرآیند بازاریابی.

– تاکید بر مطالعه فرآیند و بررسی دقیق صنایع مختلف کشور (نگرش فرآیندی)

– تاکید بر توسعه منابع انسانی دانش محور بعنوان مهمترین عامل تثبیت و رشد شرکت.

– حرکت به سوی جهانی شدن.

– همکاری و تعامل مستمر با شرکت های معتبر دنیا.

– تاکید بر مشتری مداری و دستیابی به خشنودی مشتریان.

– توسعه آگاهی عمومی،دانش فنی و ارتقاء سطح فن آوری در حوزه های  فعالیت شرکت بمنظور دستیابی به آخرین نوآوری ها.

این شرکت وظیفه پخش محصولات دارویی و مکمل های غذایی – رژیمی را بر عهده داشته و توانسته است تمام بار مسئولیت پخش محصولات شرکت های تولیدی و وارداتی آرتا گروه را بر عهده بگیرد.

EnglishGermanPersian